Menu

Servis OPPO telefónov

Oprava OPPO mobilov

Oprava OPPO mobilov
Nedostupná mobilná sieť - Ak máte problémy s pripojením k mobilnej sieti, skúste skontrolovať nastavenia mobilnej siete a uistiť sa, že máte povolené prístup k mobilnej sieti. Môžete tiež skúsiť reštartovať váš mobilný telefón alebo skontrolovať SIM kartu, či je v poriadku.

Mrznutie aplikácií - Ak sa vaše aplikácie neustále spomalujú alebo prerušujú, skúste vymazať cache a dáta z týchto aplikácií a následne ich preinštalovať. Tiež skontrolujte, či máte najnovšie aktualizácie pre tieto aplikácie.

Problémy s batériou na OPPO- Ak máte problémy s výdržou batérie, skúste zistiť, ktoré aplikácie sú hlavnými spotrebiteľmi energie a zavrieť ich. Môžete tiež skúsiť vypnúť funkcie, ktoré nie sú v súčasnosti potrebné, napríklad Bluetooth alebo GPS. Ak problém pretrváva, môže byť potrebné vymeniť batériu.

Nedostupné Bluetooth - Ak máte problémy s pripojením k Bluetooth zariadeniam, skúste skontrolovať nastavenia Bluetooth a uistiť sa, že máte povolené prístup k Bluetooth. Môžete tiež vymazať cache a dáta z nastavení Bluetooth a potom skúsiť znova sa pripojiť. Ak problém pretrváva, môže byť potrebné skontrolovať Bluetooth anténu alebo skontrolovať hardware.

Problémy s nabíjaním - Ak máte problémy s nabíjaním, skúste použiť originálny nabíjač a kábel. Skúste tiež vyčistiť nabíjací port vášho mobilného telefónu. Ak problém pretrváva, môže byť potrebné vymeniť nabíjací port.

Poškodený displej na OPPO mobile - Ak máte poškodený displej, môže byť potrebné vymeniť displej v SLOVIT servisnom stredisku. Tiež skúste chrániť váš mobilný telefón ochranným krytom.

Chyby v kamere - Ak máte problémy s kamerou, skúste vymazať cache a dáta z aplikácie fotoaparátu a potom ju znova otvoriť. Môžete tiež skontrolovať, či máte najnovšie aktualizácie pre aplikáciu fotoaparátu.

Nedostupné GPS - Ak máte problémy s pripojením k GPS, skúste skontrolovať nastavenia GPS a uistiť sa, že máte povolené prístup k GPS. Môžete tiež vymazať cache a dáta z nastavení GPS a potom skúsiť znova sa pripojiť.

Nedostupná zvuková notifikácia - Ak nemáte zvukovú notifikáciu, skúste skontrolovať nastavenia zvukovej notifikácie a uistiť sa, že máte povolené prístup k zvukovej notifikácii. Môžete tiež skontrolovať, či máte najnovšie aktualizácie pre systém Android.

Nedostupné automatické aktualizácie - Ak máte problémy s automatickými aktualizáciami, skúste skontrolovať nastavenia automatických aktualizácií a uistiť sa, že máte povolené prístup k automatickým aktualizáciám. Môžete tiež skontrolovať, či máte najnovšie aktualizácie pre systém Android. Ak problém pretrváva, skúste vymazať cache a dáta z Google Play Store a potom znova sa prihlásiť do svojho účtu.

Nedostupný zvuk - Ak máte problémy s reprodukciou zvuku, skúste skontrolovať, či máte zapnutý zvuk na vašom zariadení a uistiť sa, že nemáte povolený režim ticha alebo režim vibrácií. Môžete tiež skontrolovať, či máte najnovšie aktualizácie pre systém Android. Ak problém pretrváva, skúste vymazať cache a dáta z aplikácie prehrávača zvuku a potom ju znova spustiť. Prípadne bude potrebná výmena slúdacdla alebo reproduktora v našom servise.

Najbežnejšie opravy OPPO telefónov

Najbežnejšie opravy OPPO telefónov
Oprava - výmena dotykového skla Oprava - výmena sluchátka
Oprava - výmena LCD displeja Oprava - výmena SIM čítača
Oprava - výmena nabíjacieho konektora Oprava - výmena tlačidiel
Oprava - výmena mikrofónu Oprava - výmena batérie
Oprava - výmena krytu telefónu Oprava - výmena reproduktora
Oprava po poškodení vodou Oprava - výmena elektrických súčiastok
Oprava - výmena kamery Oprava softvéru telefónu

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Objednávka servisu cez Kuriéra

Zariadenie riadne zabaľte do krabice. Kuriér Vás bude kontaktovať.

Cena prepravy kuriérom tam aj späť je spolu 9€ (pre Televízory 19€)

TV musí byť zabalené v krabici aj s polystyrénmi

Kontrolný kód

i
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať